Κυριακή, 9 Σεπτεμβρίου 2007

Μια θεσπέσια νύχτα

Μπαίνω στο ασανσέρ. Τι όροφο είπαμε; Ναι,πάταω το τρία. Μακάρι η διαδρομή να διαρκούσε περισσότερο... Ένα παράξενο συναίσθημα με έχει κυριεύσει.Αγωνία,άγχος,ντροπή ή περιέργεια;... Η σκέψη μου έχει κολλήσει σε μια φωτογραφία σου. Στο είχα πει πως σε έβρισκα όμορφη, αν και ήμουν σίγουρος ότι το είχες ήδη καταλάβει. Σου είχα αφηγηθεί τις φαντασιώσεις μου, ήξερες τι μου άρεσε, ήξερα τι σου αρέσει. Αρκετά... Βρίσκομαι μπροστά απο την πόρτα. Το δαχτυλό μου; Δέκα εκατοστα πριν το κουδούνι. Μου λείπει αρκετό θάρρος, σκέφτομαι. Πάτα το ρε μαλάκα! Δεν είναι ώρα για ντροπές! Έφτασες ως εδώ και θα τα παρατήσεις; Παίρνω μια βαθιά ανάσα και το πατάω. Ανοίγει η πόρτα.... Θεέ μου (δεν υπάρχεις) πόσο σε αδικεί η φωτογραφία! Πόσο θέλω να σου το πω! Πάω να ανοίξω το στόμα μου, δεν με αφήνεις. Με το που λες να κλείσω την πόρτα, η παλάμη σου έχει αρχίσει να να διαγράφει το προσωπό μου. Σε μια στιγμή το δάχτυλο σου χαϊδεύει τα χείλη μου. Καταλαβαίνεις πως έχω αρχίσει να το απολαμβάνω. Συνεχίζεις μέχρι το ερωτικό σου χάδι να μετατραπεί σε...χτύπημα. Έχω πέσει κάτω στο χαλί νιώθοντας παράλληλα το τακούνι σου στην πλάτη μου. Μου λες να γυρίσω απο την άλλη. Κάθεσαι στον καναπέ και με διατάζεις να σου γλύψω το γοβάκι. Το κάνω. Το ξεκουμπώνω με τα δόντια μου. Η γλώσσα εξερευνεί κάθε εκατοστό του ποδιού σου. Όχι δεν με αφήνεις να πάω πιο πάνω... δεν έχω την άδεια. Σηκώνομαι πάνω και ξαπλώνω δίπλα σου. Το κεφάλι βρίσκεται πάνω στα πόδια σου. Με χαϊδεύεις σαν να είμαι το κατοικίδιό σου, σου φιλάω τα δάχτυλα. Η γλώσσα αγγίζει επιτέλους τα χείλη σου... είναι υπέροχα. Να ξέρες πόσο το περίμενα.....Με ήρεμο τρόπο μου περνάς το λουρί. Πάω να σε αγγίξω.Με φτύνεις στο πρόσωπο και με πετάς κάτω. Πόσο ελκυστική είσαι όταν εκφράζεσαι τόσο βίαια! Τραβώντας με απο τα μαλλιά, τοποθετείς το κεφάλι μου ανάμεσα στα πόδια σου. Είσαι υγρή και γεύομαι τους χυμούς σου. Σε ακούω να βαριανασαίνεις,γεγονός που με φτιάχνει ακόμη περισσότερο. Τα χέρια σου με πιέζουν προς το μέρος σου. Τα δαχτυλά μου συντροφεύουν την γλώσσα στην γλυκιά αυτή εξερεύνηση. Ένα οξύ βογγητό σημαίνει τον οργασμό σου. Απόλυτη ηρεμία. Το μόνο που ακούω είναι η αναπνοή σου. Με παίρνεις απο το λουρί και με αφήνεις στον καναπέ. Φιλιόμαστε μέχρι να με σκεπάσεις και με την σειρά σου να αποσυρθείς για ύπνο στο δωμάτιο...


Δεν υπάρχουν σχόλια: