Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2008

Αφροδίσια ούρα ενός παιδοψυχολόγου

Το πλεχτό φόρεμα μετα βίας κρύβει τους πλούτους σου. Πλούσιοι μεν αλλά γενομένοι εραστές. Ερωτοτροπούν μεταξύ των αλλά ενόπιών μας το μέγεθος και η αλλοτροίωση. Η πέτσα υποχωρεί μπρος στα περίσσια κάλλη σου. Δέχτηκες να εκπροσωπήσεις μια συλλογική ενθρόνιση. Τι μας χωρίζει επιτέλους; Τι άλλο θα μπορούσε να σταθεί ανάμεσά στα πρέπει μας; Άσε με να εμψυχώσω τον μεταμεσονύχτιο σου οργασμό. Άσε με μόνο με τα ενδόψυχα μαρτύρια. Σου κατέστρεψα το φλερτ και με ανταμοίβεις με γροθίες. Πως γίνεται σε χωριστείς για να τις υπηρετήσεις και τις τρεις. Δυστυχώς με ανακάλυψες. Θα μπορούσες κάλλιστα να με τοποθετήσεις αναμεσά τους. Θα τους φερόμουνα με αγάπη και τρυφερότητα. Θα διασκόρπισα αγνοτήτα για χάρη της κοινοκτημοσύνης. Μόνο γάλα και αρρώστια δεν περίμενα. Με κλείδωσες στο αμάξι και κάθησες επάνω μου με απώτερο σκοπό την απόλαυση. Προσπάθησα να τελειώσω την αφαίμαξη μα δεν σε χόρταινα με τίποτα. Θα μπορούσα να ατενίζω το κορμί σου με τις ώρες. Η γλώσσα μου να γίνει ένα με τα στήθια σου. Το δάχτυλο ένα με το αιδοίο. Τα χείλη μου ένα με τα υγρά. Να ξεριζώσω την σαδιστική σου ειρωνία και να την αντικαταστήσω με όρια ηδονής. Ουμανιστική υπεροχή μιας πεοδιψής αυτάρκειας. Το τραγελαφικό λαθος μιας εμπλεκόμενης αιδιολειχίας και γραφειοκρατικοποίηση ελευθεριακών οργίων. Λίμπιντο και ορμόνες σε βρεφοκομίας εγκώμιο. Ριζική αποχαύνωση και μελιστάλαχτες εκρήξης πάθους με τα χέρια κρεμάμενα νωχελικά. Στηθόδεσμος σε φυλακίζει και κληρώνει τις απόκρυφες σου χάρες. Το μόνο που ελπίζω είναι να είμαι εγώ ο επόμενος τυχερός.




Δεν υπάρχουν σχόλια: