Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2008

Πτώματα νεογνών τρέφουν το επαναστατικό μας πρόταγμα και οικογένειες διαλύουν

Πτώματα νεογνών τρέφουν το επαναστατικό μας πρόταγμα και οικογένειες διαλύουν

Σε παρακαλώ άνοιξε μου, να ξέρεις ότι το μόνο που θέλω είναι να διεισδύσω αγαπητέ μου. Να ξεράσω μέχρι και την τελευταία σταγόνα θανάτου στα όργανα σου… Ξέρεις έχουν συνηθίσει να ζουν μέσα στην άγνοια πλέον. Βγάλε με από το ψυγείο και μέσα σου τοποθέτησε με. Εκσπερμάτωσε πάνω μου. Τρίψε μου το στήθος σου πάνω στα μαχαίρια. Ακόνισε την παλάμη σου πάνω στους μηρούς μου. Χύσε με! Η γλώσσα μου περισυλλέγει τα απομεινάρια. Όλα. Το ξέρα πως σου έσπασε ο καθετήρας. Μην φοβάσαι όμως, εγώ είμαι εδώ. Εγώ… Θα σε πλένω κάθε μέρα. Θα σου αλλάζω την παναγία. Δεν θα λερωθεί. Λειτουργείς ή υπολειτουργείς; Μίλα! Γιατί μου δημιουργείς προβλήματα; Δεν ήξερα πως ήταν ο αδερφός σου. Τι πάει να πει μόνος; Θα μου πεις επιτέλους; Κανένα βογκητό δεν συμπίπτει με τους αιώνιους οργασμούς της παρηκμασμένης πραγματικότητας. Όλα γύρω σου είναι χάλια. Θεατής σε μια μάνα που ξερνά άψυχα βρέφη για να χορτάσουν το θηρίο. Δεν μπορείς να το βρεις… Μην πιέζεσαι… Δεν έχει νόημα… Πέθανε…Εσύ… Όλες οι αρρώστιες του κόσμου να πέσουν πάνω σε αυτούς που αγαπάς περισσότερο… Με λατρεύω γιατί δεν ζω στην ψευδαίσθηση της ευτυχίας… Και καυλώνω γιατί απομακρύνω την παραμικρή ορατή στέρηση…




2 σχόλια:

Cultus Erebus είπε...

από την εφημερίδα Πρωινόν Σπέρμα:

μια μήτρα που ξερνάει μωρά τοποθετήθηκε σήμερις στο κεντρικόν βάθρον της πλατείας Γεννήσεων. οι παροικούντες έσπευσαν να καμαρώσουν το νέον λαμπρόν επίτευγμα της γεννετικής και απαθανάτισαν το γεγονός με τις κρυμμένες στους πρωκτούς τους μικροκάμερες. η λαοσύναξις έλαβεν άδοξο τέλος δυστυχώς, εξ αιτίας μιας μικροεμπλοκής στον αυτόματο χειριστή διαστολής και η πλατείαν εγέμισεν κολλώδη υγρά και πηγμένον αίμα, με αποτέλεσμα το πλήθος να διασπαστεί και να πάει να γαμηθεί εις άλλον τόπον. ο αξιότιμος Υπουργός Γεννετικής Παραγωγής κ. Ορέστης Σπερματοζωάριος εδήλωσεν σχετικά με το ατυχές αυτό γεγονός: "θλιβόμαστε δια την αναπάντεχην τούτην εμπλοκήν που παρεμπόδισε το μέγα θέαμα και την διετέλεση του, και συμβουλεύουμε το κοινόν όπως αφαιρέσει τας μικροκάμερας από το κώλον του δια μελλοντικήν χρήσιν. υποσχόμεθα νέες λαμπρές γεννετικές επιδείξεις στο εγγύς μέλλον. στο μεταξύ, μπορείτε να εγγράφεστε στους καταλόγους της Τράπεζας Σπέρματος κανονικώς."

ΑλφαΚαπαΒητα είπε...

Μα τον δαίμονα! Εδώ έχουμε έναν αντεπαναστάτη! Αναγνωρίζεται στο πρόσωπο του υπουργού την διαχωρισμένη από τα λαϊκά στρώματα εξουσία; Ποια μήτρα ξερνά βρέφη στην ομόνοια; Οι λαϊκές μήτρες τεκνοποιούν μόνο κάτω από συνθήκες κομματικής γραφειοκρατίας. Εμείς υπερασπιζόμαστε το πρόταγμα της επαναστατικής αιμομιξίας και της εξωκοινοβουλευτικής μπουρζουαδικής παρτούζας. Ο έρωτας κύριε δεν είναι προϊόν πολυεθνικών ολιγαρχικών ετεροθεσμίσεων. Ο έρωτας κατοικεί στα γκουλάγκ της προλεταριακής μας πανδαισίας. Απαξιώ να αρθρώσω πολιτικό λόγο για την πάρτη σας. Εύχομαι τα εγγόνια σας να με εκτιμούν περισσότερο.