Τρίτη, 14 Οκτωβρίου 2008

Μόνιμο δάκρυ το μαρτύριο ή αλλιώς εκούσια απώθηση.

Μόνιμο δάκρυ το μαρτύριο ή αλλιώς εκούσια απώθηση.

(το κείμενο που ακολουθεί είχε γραφτεί σχεδόν δύο χρόνια νωρίτερα, δυστυχώς τον τελευταίο καιρό δεν έχω έρθει αντιμέτωπος με καμία περίσταση που να με εμπνεύσει)

Και στέκεται εκεί... μπροστά μου. Την παρατηρώ. Το έχω κάνει πολλές φορές στο παρελθόν αλλά ήταν αλλιώς. Σίγουρα. Διαφορετικά. Την θυμάμαι που μου χαμογέλαγε, αυτό το χαμόγελο της... τα κατάλευκα της δόντια λαμποκοπούσαν κι εγώ με την σειρά μου γελούσα, πήγαινα δίπλα της την αγκάλιαζα,της έγλυφα τους κυνόδοντες και ανταλλάσσαμε ταχύτατα φιλιά, φιλιόμασταν σαν παιχνίδι συνεχώς μέχρι που μας τέλειωνε το σάλιο. Την ταχύτητα σιγά σιγά την αντικαθιστούσε το πάθος, η ανάσα βάραινε, σταδιακά, τα χέρια μας απασχολημένα. Εκείνη μου χάιδευε την μέση με αργό ρυθμό ώσπου το χέρι της να καταλήξει στο μπούτι μου. Τα δάχτυλα μου να πιέζουν τα παχιά κι ανασηκωμένα της οπίσθια, να μην τα χορταίνω καθόλου, σιγά σιγά και οι δυό μου παλάμες να ψηλαφίζουν μανιωδώς τον υπέροχο αυτό κώλο. Καταλάβαινα πως το απολάμβανε απο την αναπνοή της,καταλάβαινα πως γούσταρε απο το κορμί της που με τρυφερότητα τριβόταν πάνω στο δικό μου, η καύλα υπέρτατη παρόλο που φορούσαμε ρούχα. Και τους δυό μας διακατείχε, γινόμασταν θέαμα και ενοχλητικοί για τους γύρω αλλά δεν υπήρχανε, υπήρχα μόνο εγώ αυτή κι ο έρωτάς. Τα χέρια μου ανεβοκατέβαιναν στο κορμί της άρχιζε να βογγά σιγά σιγά αλλά όταν πλησίαζα την σχισμή της με συνέφερε καθώς δεν ήμασταν μόνοι. Άπλωνε την παλάμη της πάνω απο το παντελόνι μου ακουμπώντας το σηκωμένο μου πέος, δεν άντεχα, δεν άντεχα... Της ανταπέδιδα φιλιά στον λαιμό χωρίς να της αφήσω σημάδια όμως. Τα σώματα μας παρέμεναν ενωμένα, ο ένας πίεζε τον άλλο με σκοπό να έρθει πιο κοντά. Ώρες ώρες σκεφτόμουνα μήπως σε μια φάση ενωνόμασταν σε ένα σώμα βρισκόμενο σε μόνιμη κατάσταση οργασμού.

Τώρα είμαστε μόνοι μας στο δωμάτιο, το στόμα μου κολλημένο στον ώμο της, στον τέλειο αυτό ώμο, στον ώμο που βλέπω και καυλώνω, στον ώμο που εύχομαι να έχω, στον ώμο που δεν μπορώ πια να γευτώ. Θέλει να της προσφέρω χάδια, θέλει να την έχω αγκαλιά, θέλει να βρίσκεται ανάμεσα στα χέρια μου, θέλει τα πόδια μας να μπερδεύονται μεταξύ τους ενώ οι γλώσσες μας να παιχνιδίζουν. Η δικιά μου όμως ήθελε να την συντροφεύουν τα σαρκώδη της χείλια... αρκετά όμως, τώρα με δαγκώνει και πονάω δεν έχω καταλάβει αν μου αρέσει ή όχι, εν μέρει το βρίσκω ερεθιστικό πάντως αλλά ωφέιλω να παραδεχτώ πως είναι υπέροχο το αισθητικό αποτέλεσμα. Ύστερα απο όλη αυτήν την ιστορία απολαμβάνω να χαζεύω στον καθρέπτη τα πρησμένα κατακόκκινα χείλια μου. Μετά έρχεται κι αυτή, είμαστε και οι δύο γυμνοί και βλέπουμε τα είδωλα μας. Το χέρι μου στο στήθος της, ένας λιπώδης λοφίσκος επενδυμένος με μαλακό δέρμα και μια σκληρή σκουρόχρωμη ρώγα η οποία καλύπτει το ένα τέταρτο του βυζιού. Αρχικά την περιεργάζομαι με το χέρι (μπορεί και να πονάει αλλά μέχρι στιγμής δεν μου έχει πει κάτι τέτοιο) αμέσως μετά το αντικαθιστά η γλώσσα. Προσπαθώ να το χώσω στο στόμα μου ολόκληρο αλλά με πνίγει. Δεν με αφήνει να πάρω ανάσα. Βάζω όσο μπορώ αλλά δεν καταφέρνω να ρουφήξω και το υπόλοιπο. Ταυτόχρονα το χέρι μου κάτω την τρίβει συνεχόμενα χωρίς σταματημό. Κάθεται απο πάνω μου και εφαρμόζω την γλώσσα μου στην σχισμή της, θέλω να ρουφήξω όλα της τα υγρά να της δωρίσω το καλύτερο της οργασμό να την ακούσω να βογγάει και να σπαράζει απο ηδονή. Νιώθω πως το αιδοίο της θα με καταπιεί, πνίγομαι απο ορισμένα τριχίδια αλλά αυτό δεν με απασχολεί το μόνο που με ενδιαφέρει είναι η δική της καλοπέραση. Τα υγρά της έχουν κατακλύσει το στόμα μου και τρέχουν στα μάγουλά μου δεν μπορώ να σκουπιστώ γιατί θα την αφήσω χωρίς να έχει τελειώσει έστω και για λίγο. Ταυτόχρονα σκύβει με τρόπο και με βάζει στο στόμα της. Το γνωρίζει πως με τρελαίνει αλλά είμαι πεπεισμένος ότι θα μείνω συγκεντρωμένος στον δικό μου ενεργητικό ρόλο του στοματικού έρωτα. Κι όμως νικάω βογκά όλο και πιο έντονα, τεντώνεται πάνω βαριανασαίνει και πλέον ο υγρός χείμαρρος έχει κατακλύσει το κάτω μέρος του προσώπου μου. Πλέον η ηδυπάθεια έχει χαθεί απο μέρους της...




5 σχόλια:

kserver_bot_03 είπε...

ωραία φωτογραφία
EOF

ΑλφαΚαπαΒητα είπε...

γειά σου

η συγκεκριμένη (πριν την όποια επεξεργασία) είναι "κλεμμένη" απο την ταινία I am curious (ήταν η πρώτη ταινία που είχε καθαρά ερωτικό στοιχείο και κυνηγήθηκε βέβαια)

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
παρθενιά και τα μυαλά στα κάγκελα είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.